وکیل

دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی میتواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد.

وکیل

دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی میتواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد.

وکیل خوب

زمانی که افراد به دنبال یک وکیل خوب می گردند، ضمن اینکه وکیل خوب مورد نظر آنها وکیلی است که دانش و آگاهی و مهارت لازم را داشته باشد به دنبال یک وکیل قابل اعتماد هستند. از آنجا که خودشان تسلطی بر قوانین و روند قضایی دادگاه ها ندارند، در جستجوی یک وکیل دادگستری هستند که به او اعتماد کرده و آسوده خاطر از اینکه وکیل تمام تلاش خود را انجام می دهد به نتیجه کار امیدوار باشند. از این رو معمولا افراد از طریق پرس و جو از اطرافیان و استفاده از تجربه دیگران وکیل خود را انتخاب می کنند.

شجاعت و جسارت هم از صفات لازمه یک وکیل خوب دادگستری است. یک وکیل قرار است مدافع و حافظ جان، مال، ناموس و آبروی موکل خود باشد. بهتر آن است که افراد جهت یافتن یک وکیل خوب، قبل از سپردن وکالت کار خود به یک وکیل دادگستری حتما مشاوره حضوری در دفتر وکیل داشته باشند و تنها به تماس تلفنی و مشاوره تلفنی اکتفا نکنند یا حتی با چند وکیل پایه یک مشورت کنند تا قادر به انتخاب یک وکیل قابل اعتماد که با او احساس راحتی دارند باشند. وضع ظاهری و برخورد وکیل باید در شان این حرفه مقدس باشد. یک وکیل خوب حتما انسان وقت شناسی است. یک وکیل توانمند صریح و در قالب مطالبی که برای موکل قابل فهم باشد صحبت می کند و در جلسه دادرسی هم طوری مطلب را بیان می کند که قاضی بتواند مطلب را همانگونه که منظور وکیل است دریافت کند.

واقعیت این است که غیر از وکلایی که کار خود را تازه شروع کرده و در دوره ی کارآموزی هستند، یا وکلایی که مجازات شده و تنزیل درجه شده اند، وکلای کانون وکلاء، تماماً (وکیل پایه یک) هستند! بنابراین (پایه یک بودن) صفتی است که غیر از کارآموزان و وکلای مجازات شده، صفت بقیه وکلاء است و نشانه خوب بودن وکیل محسوب نمیشود. قطعا در این عرصه تجربه کاری میتواند نقش مهم تری ایفا کند که وکیل دادگستری ما با تجربه بیش از 12 سال کار وکالت و قعالیت در عرصه های مختلف حقوقی میتواند به عنوان یک وکیل خوب مطرح شود.

پس یک وکیل خوب و موفق باید تلاش نماید کار ماهیتاً با ارزش وکالت و قضاوت را نه صرفاً به دید مادی و کسب درآمد و شغلی برای امرارمعاش بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و دفع ظلم و حل مشکلات انسانها دنبال کند و جنبه معنوی کار را از یاد نبرد که ارزش آن بسیار گرانبهاست، و از فرصت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او نهاده است نهایت استفاده را جهت خدمت واقعی با تجهیز خود به علم و اخلاق و کمال شغلی ببرد.

وکیل خوب