وکیل

دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی میتواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد.

وکیل

دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی میتواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد.

وکیل خانوادگی

یکی از رشته های مهم حقوق، حقوق خانواده و مسائل مرتبط با آن است. وکیل خانواده وکیلی است که با تخصص در زمینه دعاوی خانواده و کسب تجارب و توانایی لازم می تواند در دعاوی خانواده به کمک شهروندان بیاید به گونه ای که با توجه به تخصصی بودن دعاوی خانواده از یک طرف و تجربه و خلاقیت یک وکیل از طرف دیگر کمک وی تاثیر بسزایی در دعاوی مزبور داشته باشد. هرچند که ممکن است وکلای زیادی در این زمینه وجود داشته باشند ولیکن پیدا نمودن وکیل متخصص خانواده کار دشواری نیست.

خدمات حقوقی ویژه ما در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی، در خصوص دعاوی خانوادگی، به شرح ذیل ارائه می نماید:
طلاق توافقی؛ طلاق یکطرفه؛ فسخ نکاح؛ ابطال نکاح
مطالبه مهریه؛ تقسیط مهریه؛ توقیف اموال (تأمین خواسته)؛ ممنوع الخروج کردن بدهکار
مطالبه نفقه؛ طرح شکایت کیفری ترک انفاق و یا دفاع از آن
اجازه ازدواج مجدد؛ اجازه ازدواج دختر باکره (در فرضی که پدر اجازه ازدواج نمی دهد)
حضانت فرزند و سلب حضانت؛ ملاقات فرزند مشترک
– و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی

بیشتر افراد علاقه مند هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل محول کنند. در خصوص لزوم استفاده از وکیل متبحر بسیار سخن گفته شده است و علی رغم این که هنوز در کشور ما مثل کشورهای توسعه یافته، استفاده از خدمات وکیل پایه یک دادگستری رواج نیافته است اما آنچنان مزایای استفاده از وکیل روشن است که طولانی کردن کلام، توضیحات واضحات خواهد بود. اما نکته ای ظریف این که همه هنر وکیل در دانستن قوانین ماهوی نیست به کرات به افرادی برخورد کرده ایم که در رشته تحصیلی خودشان تبحر داشته اند ولی به فراخور مشکلشان مثل دعاوی خانوادگی، قانون را مطالعه کرده اند و به اطلاعات کلی دست یافته اند اما غافل از اهمیت دانستن آیین دادرسی و مقررات شکلی (که قواعد چگونه رسیدن به حق است) بوده اند و به همین علت دعاوی آن ها به شکست انجامیده است. اهل فن می دانند که اهمیت راه رسیدن به حق کمتر از دانستن خود حق نیست.

وکیل خانوادگی